useless

Photobucket

Please, kau jangan macam-macam gn aku.tak suke doe.seriouss.aku tak tahu kau kenape ekcely.meroyann?
mungkinn.dalam hati aku nie, selalu cakap kau nak 'Die' nahhhhhh ambikkkk lah.kau nak sangat kan? tapi sile lah Gentle gn aku kalau tu yang klau maksud kan selame nie.Ape kate kau IM fb kat aku, kau cakap kau nak kat die.so tak payah nak delete aku bagai -,- aku boleh kasik die kat kau, tapi kene tumbok kat perut sampai bedarah, kau pengsan sebulan, kene jahit 89 jahitan, baru aku bagi 'die' kat kau. mahuu tak? bukan nak gaduh, tapi kite Perempuann. same same lah fikir, tak banyak,sikikt punn jadik -.- so lepas nie, kalau kau nak die, sile bagitahu. aku tahu,yang 'die' pon 2x5 menggatal pluss miang.dedue same -.- kau kan cantik,pegilah carik lelaki yang starndard sangat gn kau tuh.pegi [M]

Satu orang budak comel

No comments:

Post a Comment