Sigh


Bismillah. untuk kesekian kali nye. first time post dekat blog nie dengan status bekass pelajar. ye, aku dah habis sekolah. ye habissss. end.. no more kain warne biru laut. no more. sangat sedih, sangat rindu moment moment dengan rakan sekelas :) sangat rindu. and now masing masing dah balik ke negare masing masing. cehh tak nak kalah :] i mean balik rumah lahh. yang duduk asrama tuh. paloh, kahang, kedah. ehh tehah duduk kedah ea? oke biarrr. so nak kate rase freeeeee sangat tuh tak ade lahh. abis sekolah duduk rumah pun bukan buat ape.bosan. ingat ape. haiih. so kene keje :] mak cakap "kau rest lah dulu, nanti nak merayap mak bagi duit". kau ingat aku suke ea macam tuh? mintak duet mak. mak aku tak kerjaa.lagi nak susah kan die. memang tak lahh.so nak tak nak kene keje. bukan nak kate nak pakai duet sangat lah, terdesak lahhh, itu ini.. bukan.. ekcely duduk rumah pun bosann. dari aku besar kan badan dan tambah kan lemak baik aku kerje. yee aku tahu mesti penat. abis bapak aku tuh dah kerja berpuluh puluh tahun nak besarkan aku adik berdik tak kire pulak penat nye macam mane ek? so think. ape yang diharapkan, cume DIA berikan aku kekuatan untuk tempuh dugaan dan cabaran dalam hidup aku. Aku dah besar. ye dah besar. sedih sangat bile nak masuk alam pekerjaan. tapi macam mane nak lari dari semua nie? macam manee? *masih belum terjawab.



so rase rinduu nak masuk kelas kene nganjing *lelaa tak mandi sey datang sekolah -.- kay mati. sipett lah cakap aku tak mandi >.< rrrrrrrrrriiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnndddddddddduuuuuuuuuuu. tahu tak ? hmmmmmm. 


so yang dekat ats nioe semua budak kelas. yang paling degil,terjal, semua ada dalam kelas nie :]
aku yakin, kite boleh dapat keputusan yang cemerlang nanti. Aminnnnnnnn.. 



tak lame lagi budak ni nak pindahh. jadik budak pavi lah lepas nie. dah tak jadik budak km, kp :}
so dear AQHARIE BIN YUSOF kau pandai pandai lah jage diri. kene jage diri :] kat sane jangan campor dengan budak sembarangan. jangan jadik gayboyy selama nye :] aku rinduu nak gurau, nak sakat, nak gosip, nak ketawe, nak belasahh kau, semuaa aku rinduu. rindu nak kutok kau depan depan. semuaa aku rinduu. kahwinn nanti jempot aku yeee :> akuu tunggu. alahh, nanti amek results kite jumpe balik kan? :> semoga berjaya ye kawann. aku nak tengok badan kau yang tufffff tuhh :)
so lepas ni selalu lah keep in touch. dekat facebook. okey? 


Sampai situ dulu post untuk kali nie. Sekiann
 



Satu orang budak comel

No comments:

Post a Comment