again

assalamualaikumm


oke macam biase entry kali nie masih pasal sekolah -,.- nak kate bosann skolah memang bosan.pffft tak baik doe cakap bosann,.kite nie nuntut ilmu.ye tidak?HAHAR. pade aku time bosann nye mase part nak balik tuh >< omygud.and waktu nak belajar.ok komfemm nyahh.aku sendiri tak tahu time tak bosan waktu berade kat skolah tu bile?gggrrr.runsinggg -,.-  kalau boleh simple cegini lah skolah yang aku nak pegi.takde perhimpunan :] cikgu masuk 20 minit setiap mate pelajaran :] kalau ngantuk boleh mintak cikgu rest :] balik ade transport skolah sedia kan :] -oo- okey tuu semuee oke semuee tipuuuuu ;O nampak tak aku punye angan angan tu tinggi menggunung?mengalah kan gunungg kinabalu >< bbrrr.


kite tukar dari terus memikir kan angan angan aku yang serupe bbbrrr tuh oke.abaikan.sejujur nye bukan terukk sangat lah skolah aku sekarang nie.you know what cume balik lambat dari skolah skolah lain.itu je :]
HAHA ingat  masalah ekonomi sangat ke haa? tapi jauh di lubukk hati keringg aku nie lah,belajar 40 minit setiap mase tu seriously penat :] .lepas math sains,lepas sainss sejarah.you can count sendiri lah cemane otak aku mase tuh?but i take it positively lahh.nak bejaye kann.lagi pon tu lah diname kan sekolah kan?HEE kene lah sabar :).  kbai :)

*sape nak amik kite balik skolah ? -,.- angkat tangan >< 


sincerely
Lailatulakma

Satu orang budak comel

No comments:

Post a Comment