mean it

assalamualaikumm


ohh kbai <3 tettibe -,.- hari nie 4/1/12 dah starat skolah dah tadi.memandangg kan first day skolah,skolah macam tak skolah kan.kau orang punn faham >< kat kelas byk habis kan mase borak borak kosongg oke.kosongg.berangan tuh jangan cakap lahh,.macam macam aku fikir -,.-bile nak abis skolah lah,bile nak tu lah,bile nak ni lah.ehh pelik -,.- kadang kadang nak ketawe guling guling atas padangg skolah tuh -oo- omygod >< bangge nye ;O mase skolah rase malas bhaaii serious >< nak balik naik bas,tggu bas >< pakal je aku tak de moto :[ kalau tak,tak de lesenn pon aku hentamm. kau ingat aku tak ganggster ke kawann? bbbrrr :o


Kite form 5.jaoh jaoh >< jangan buat onar dengan kite :[ aku kasik pancongg nanti :'D HAHA. pade aku tu semue tak de makne.macam makin serabut kepale otak fikifr pasal nak SPM doe >< rasemacam cuak. seriouss :'/ aku rindu nak skolah tadika balik T^T tolongg.oke orang nak abis skolah aku lagi nak patah balikk ehh?pelik -,.- oke aku kene rajinn >< kau pecaye? aku kene rajin dan mesti rajinn -o- nak dapat Straight A bukan senang dan tak susah.bnde tu tak mustahil kalau aku usehe.semue aku boleh dapat.macam tu jugak dengan kawan kawan aku yang lain :] yang penting tu usehe je kann (: k bai <3 :*

MISIONS ' FIGHTING '

till thenn
Laylakma :)

Satu orang budak comel

No comments:

Post a Comment