Again

Photobucket


Fehh,dah lame gile tak update bende alahh nie.sumpah malas.selalu jenguk,tapi malas nak buat ayat.biase lah,BM pon cukop2 makan je -.- HAHAI.oke nak ceghite 04/02/2012 ari tuh befday kite :) oke nothing speecial untuk tahun nie.aku tahu,umor pon dah semakin menganjak kan,so tak de lah present present jadahh haremm ni :] oke foiinnee aku tak kisah langsung sebb family aku tak tahu nak bagi ape kat aku.semue dah ade ;O cume tak de Nikon gn ipad je makk >< Tolongg lahh bagi -.- Pangggggg ! kene kat muke.sodap :D
oke tak.gurau je pasal Nikon tuh :D aku tak de lah kejam sangat sampai mintak bende tuh kann XDD
cume best lahh befday tahun nie.umor pon dah 17 tahun oke :) so proud.and really proud -.- 
tahun nie punye befday terkene hari sabtu,.kebetulan hari sabtu tu ade orentasi Pbsm :) so rase macam sehari suntuk ade kat dewan sekolah tuh >< sangat berbangga oke.ade lah satu tragedi yang tak dapat aku lupe mase orentasi kat sekolah tuh.malas nak cerite XD panjangg sangat -,.- so,conclusion nye,Abah kene bagi kite hadiah bulan 4 nanti -,.- oke baii 

Satu orang budak comel

No comments:

Post a Comment