special

Photobucket


Hello :) dah lame tak update bende nie haa -.- buzyyy memanjang okey. i'm datinn.you tak tahu ke ;O
OMG berangann lah sampai matii lelaaa >.< oke stop. dah jadik budak SPM tahun nie so fefahamm lah kann,keje memangg tak penah lahh tak ade,.penat tu tak payah cakap doe -.- and balik lambat lagi tak payah cakap.kadangkadang sampai pukol 6 stay skolah.ape? tipu? start naik cuti thaipusamm nie. rabu koko,balik 4.30,terus pegi latihan kawad -.- sampai 6 mungkin ;O oke tak penat.khamis nye pulak ade latihan Handball -/- sampai petangg jugak.kalau tak kenang kan aku last year sekolah,i dah giveup  oke.giveup :D
aku kann lembikk.penat sane,penat sinii >< eeerrr, tak tahu lahh jijah oi. kadangkadang fikir sekolah lain tak cegini kan.sekolah aku je :) tapi aku suke.kalau kat rumah pon tak buat ape kod -.- bosann.kan.
take it positive dah lahh.esok ade orentasi pbsm.oh wa=hat ? aku memang Pbsm :) chill mann.go to hell nak cakap ape -.- emoo kejap :[ HAHAi ape ape pon aku nak cuti panjangggggggggggggg :)
nak pegi pulau,tengok sunset kat sane.agak agak sape boleh bawak ekk?eerr,insyaAllah nanti pegi jugak :)

k bai ILOVEU

Satu orang budak comel

No comments:

Post a Comment