Hi

Photobucket

Hi. dah lame siyakk gua tak update Blogg nie. fuuhhfuuhh dah berhabuk -,-
kemain. haa acano dengan School Holiday korang ? aku ? tak payah holiday sangat lah. naik skolah menangis guling guling sebb tahu resultss :/
ahhh . aku benci . biarr je lah. seteressss aku fikirr bnde tu . LOLz -,-
Holiday nie ade lah jugak pegi jalan-jalan. Langkawi je punn. Alhamdulillah. sedikit sebanyak mampu hilang kan tenshion dekat kepale hotak aku nie. even tak lame kat sane. Tapi awesome okey. sebb aku jumpe byk bnde yang aku pasti tak kan ade dekat kluang nie :'> hewhew. tapi damn serious mase dekat sane, aku tersangat sangat lah rinduu dengan kluang ni. tapi bile dah balik sinie -,.- kosongg kosongg kosonggg. 


Ingat kan bila dekat sane boleh rileks rileks, cool cool tapi Ya Allah. pegi je pun dah jadik problem.mane ade banyak beg mak aku bawak . eerrr tak nak balik Kluang dah ea Mak? -,- nak pikul beg tu. pehh macam hereeemm. bapak berat siyak. beg baju je tuh. alahaiii. aku perempuann. tolong lahh fahammmm >.< aku cool je bile bangun tidur bangun tidur dalam bas tuh -,- dah dekat brape jam pun aku tak larat nak kire. tak smpai sanpai. nasik baik perut tak meragam. yelaa jalan jauhh ><
Kalau nak crite, sampai esok punn belum tntu tamat cerita aku nie. nak cakap Langkawi memang awesome. Tu je :) bye !


Satu orang budak comel

1 comment:

  1. hi laila.. blh sent email kt akak x?
    email pada : ks281212@gmail.com
    tq

    ReplyDelete