Happy Eid Mubarak

Dah berabad dah tak tulis ape ape kat blog ni. Maklum lah. jarang bukak laptop :) So how? nak raye nie macam mane persiapan? complete already ea. Waahh tahniah kay. Jap jap. kenape lagu blog aku nie macam sedih, sadis, pehhh -,- ekcely lagu nie aku rase sesuai untuk aku *ekhemekhemm. Dah dah. menyanyah ke lautt. Okay, so semua dah tahu kan, raye nie cuti sekolah seminggu je. Bagi yang dah lepas exem pK2 tu bahagiaaa lah kan. aku nie,akuuuuu T.T trial naik cuti nie. tapi paper aku start 03 haribulan. Same je pegi je. 

Hari nie 17/08 . lagi due hari je nak raye. pejam celik pejam celik, dah nak habis dah bulan Ramadhan. Persoalan nye sempat ke tak aku sambut Ramadhan tahun depan :'] sighhh Tak pe lah. tu semua kerja Tuhan. kate apox. HAHA. okey tahun nie tak macam tahun tahun lepas. Sebab raya dekat rumah. masak, ngunjungg, baru balik kampungg. Sebab akak dah kahwin. so kene ray kat rumah dulu. Then sampai malam kat ayer tam, esok nye baru balik Muar. okay tak nak cerite panjang. Nanti tak suprise. Haha perasan kejap -,- Tahun nie sefamily wane Turqoise. how tu spell haa? -,- puihh.

So memandangkan sehari je lagi nak puase, aku dah kemas rumah. Pintu, bekas kueh, cermin semua aku dah lap. ecehh. tinggal tingkap dapor je. malas nyeeeeee. sebab aep? nak kene panjat panjat bagai. hhhhmmmm. tapi kene buat, kene buat, kene buat jugak :D Nak cakap nie, malam raye, bazarrr mesti banyak orang. bukan ramai lagi okay. Banyakkkk ;O nak bernafas tu tak tah lah macam mne. ehh, panjang betol berucap kali nie -,- Sekiannn wasalaammmmmmmmm :'*


SELAMAT HARI RAYA, AIDILFITRI, MAAF ZAHIR & BATIN DARI LAYLA :')

Satu orang budak comel

No comments:

Post a Comment