Random



Hai semua . sihat? maacam mane raye tahun nie. aku dah habis raye. mugkin. sebab dah tak balik kampug lagi. dah kat rumah dah. tapi awesome lah tahun nie. yelaa even trial sekali pun, aku tak kisah dah. tu, hmework agame tu menimbun. sape nnak buat kalau bukan kau kan. so tahu lah aku nak buat nanti. Kepala agak runsing, bimbang, bila fikirkan trial tak lame lagi. runsingggg weyy. takut sangat ya Allah :C tak pe lah. ape ape punn aku kene usehe kan. Ramai cakap soalan tak setara. sekolah sekolah buat sendiri. eh makin ade mood lah nak exam ppfft -,- 

Nak cerita pasal raye? hmm macam tak de beze macam pass year punye. cume tahun nie first day raye kat rumah. dah salam-salam, baru balik kampungg. haaa aku pun teman abah singgah kubor arwah atok. for the first time pegi sane. tapi aku duduk dalam kereta je dengan mak aku. akak, abang, teman abah. That moment, aku rase sayuu sangat. sumpahh. sebab aku nampak banyak sangat kubur yang tak terjaga, tak terbele. sedih :( macam mane boleh macam tuh. kebanyakan nye kubor babyy. hmmm. sedihhh. aku terfikir. kalau lah aku mati esok, macam mane lah gamaknye kubur aku ? hhhmmm. rindu atok.. nak jugak tengok muke arwah atok. atok meinggal waktu abah aku dah besar jugak lah. tapi masih bujang. belumm kahwin lagi. Al-fatihah untuk arwah atok aku.

so how.isnin dah naik sekolah.ohh i hate you monday -,.- kene lah awal-awal terima hakikat yang nextweek dah start sekolah okey, sekolahhhhh -,- ahhhh. trial habis, raye pun habiis. sedapppp nye. nyuummmnyyuuummm >.< okey lah. penat taip. bye
*p/s malam nie shirah, nana, ichak nak datang rumah :D yeaaayyy

Satu orang budak comel

No comments:

Post a Comment