Rain


hi semua :) macam mane ? oh bukan macam mane trial korang, macam mane life korang sekarang ?
oke , aku sekarang tengah trial . sedanggg trial -,- okey funnn jugak lah. tapi risauu >< errrk, tak tahu nak cerite ape sebenarnye. okey minggu trial harituu macam macam jadik dalam relay aku . ye mungkin Tuhan nak uji aku. tengok aku kuat ke tak kan . maklummlahh nak trial kan . tapi alhamdulillah aku tak penah fikir tuh semua . mase depan lagi penting . bukan nak cakap dah tak sayang relay nie, cume aku tak nak sampai ganggu pelajaran aku :) tuh je. tapi sekarang alhamdulillah, semua dah okey/ pasal ape ek ? orang ke tige mungkin. dan orang tuh tolongg lah terase -,- 

Jemah cakap, jangan berdendam dengan dia. dik aku tak pernah dendam dengan orang dik . tapi orang tu yang nak aku berdendamm dengan dia -,- jemah suruh aku maaf kan dia, dia tak tahu ape ape. piskekkk nyeeeentah lah, parut nie masih belum keringgg lagi dik. dia dah ade pakwe dah ahh. siaoooo -,- aku tak de maksud nak gaduh pasal lelaki. tapi aku betulkan perkara yang dah memang aku betul . somoetimes, kalau kite buat don't know je, macam nie lah jadik nye. okey stop. penat s=cerite pasal useless thinggs ni -,-

day by day, dah 4 paper dah lepas. alhamdulillah. lagi sikitttttttt je . hhmm sikit sangat >< okeyh lahhh . byeeeee . wishh me luck :'*

Satu orang budak comel

No comments:

Post a Comment